Fri frakt över 999 SEK|
Snabb leverans|
Kundtjänst: (+45) 30534273
Du är alltid välkommen att returnera ditt köp om det inte uppfyller dina förväntningar som du hade trott. Du har 14 dagars returrätt på varor som är i samma skick som vid mottagandet med bifogade etiketter och i originalförpackning. Om så inte är fallet, förbehåller vi oss rätten att avvisa din retur.
Du kan få en returetikett via vår returportal. Vid användning av vår returetikett och önskan om pengarna tillbaka kostar etiketten 79 SEK. Om du vill byta en vara kan du använda den medföljande returetiketten helt gratis första gången (Gäller endast vid byte till en annan storlek).
Följ dessa steg för att slutföra en returprocess:
OBS: Se till att lämna in ditt returpaket till det leveransföretag som står på din returetikett. Till exempel, Schenker. Om du återanvänder din I SAY-påse är det viktigt att du täcker originaletiketten.
Kom ihåg att få ett kvitto för inlämning av ditt paket.
Återbetalning:
Byte:
Om du vill byta till en annan storlek, vänligen gör en ny beställning och returnera den andra ordern till oss. På så sätt säkerställer vi snabbast och enklast hantering av din nya vara. Din nya order kommer att skickas inom 1-2 arbetsdagar.
Vi erbjuder gratis returfrakt vid byte (gäller endast byte till en annan storlek). Kom ihåg att kryssa i rutan i returportalen om att du önskar göra en ombytning.
Om du återbeställer samma artikel i den nya önskade storleken kan vi se till att du behåller eventuella rabatter du fick på din ursprungliga beställning. Om du önskar detta, vänligen skicka ett e-postmeddelande till care@isay.dk, så ordnar vi en ny rabattkod åt dig.
Hur gör jag en reklamation?
Kontrollera din beställning när du tar emot den. Om varan är skadad, defekt eller om du har fått fel vara, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart så att vi snabbt kan bedöma och åtgärda problemet.
Du har 24 månaders reklamationsrätt enligt köplagen. Vilket innebär att du, beroende på situationen, antingen kan få varan reparerad, utbytt, återbetalad eller nedsatt i pris.
Vi hjälper dig att lämna in ett klagomål. Du kan klaga genom att skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst på care@isay.dk. Vi behöver följande för att kunna bedöma ditt klagomål:
När vi har mottagit din begäran kommer vi att behandla den så snart som möjligt och du kommer att få ytterligare instruktioner från oss.
Vi vill uppmärksamma er på att reklamationsrätten täcker produktionsfel och innefattar inte slitage eller defekter som uppstått på grund av felaktig hantering av produkten. Du måste klaga inom en rimlig tid och senast två månader efter att du har upptäckt felet.
Vi vet att våra återförsäljare känner till vår höga servicenivå och våra kläder. Om varan köptes i en fysisk butik är det deras ansvar att hjälpa dig att hitta en lösning och vi kan inte erbjuda något i sådana fall.
Du är ansvarig för paketet/varorna fram till dess att vi mottar det. Därför rekommenderar vi alltid att du skickar din beställning med vår returetikett, eftersom vi inte tar ansvar för andra etiketter eller icke-försäkrade sändningar.
Om du ändå vill använda en annan returetikett (på din egen risk och kostnad), måste du returnera paketet till följande adress:
Isay A/S
Knudlundvej 3
8653 Them Danmark
Telefonnummer: +45 30 53 42 73
E-postadress: care@isay.dk
Returpaket kommer inte att hämtas upp i en paketautomat och måste därför skickas direkt till vår adress. Returpaket som skickas till en paketautomat kommer inte att hämtas upp och kommer därför att returneras till kunden.
Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.
By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.