Fri frakt vid beställningar över 599 SEK | Snabb leverans | + 500 återförsäljare i hela Norden

Vanliga frågor

Min order

Kan jag ändra min order efter beställning?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Du kan skicka ett e-postmeddelande eller ringa till oss så snart som möjligt, så försöker vi hjälpa dig att ändra din order innan den skickas. Detta är dock inte något vi kan garantera, eftersom vi naturligtvis kommer att packa och skicka dina varor så snart som möjligt. Vi kan inte lägga till artiklar i din beställning, men vi kan hjälpa till med att ändra storlek och/eller färg.

Har ni fått min beställning?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Har du inte mottagit din orderbekräftelse? Kontakta oss på care@isay.dk eller via telefon + 45 30 53 42 73. Då kan vi snabbt kontrollera om din beställning har gått igenom korrekt.

Jag har inte fått min beställning?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Det kan finnas flera skäl till varför du inte har fått din beställning. Kontakta oss så att vi kan ta reda på varför och spåra ditt paket.

Kan jag avbryta min beställning?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Om vi ännu inte har skickat beställningen kan du avbryta den, så länge vi hinner läsa ditt meddelande innan beställningen skickas. Skriv därför ett mejl till oss så snart som möjligt på care@isay.dk eller ring + 45 30 53 42 73 om du vill avbryta din beställning. Om vi redan har skickat din order är det tyvärr inte möjligt för oss att avbryta den.I så fall kan du naturligtvis skicka tillbaka din beställning till oss.

Leverans

När kan jag förvänta mig att få mitt paket?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Vi packar och skickar ut beställningar varje vardag. Vi levererar ditt paket med Postnord, med beräknad ankomst inom 1-3 arbetsdagar.Det är möjligt att beställa till ett postombud, en hemadress eller till en företagsadress. Om du har beställt hemleverans och inte är hemma levereras paketet till närmaste postombud. Om du gör en beställning på fredag efter kl. 13, lördag eller söndag så skickar vi ditt paket på måndagen. I samband med särskilt hektiska perioder som vid jul kan leveranstiden förlängas något.

Vad kostar frakten?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Alla beställningar över 599 SEK får gratis frakt. Annars kostar frakten 69 SEK till ett valfritt postombud för Postnord. Beställningar för Postnords hemleverans kostar 39 SEK för inköp över 599 SEK. Annars kostar det 108 SEK. 

Vad händer om jag inte är hemma när paketet anländer?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Om du har valt hemleverans för ditt paket och du tyvärr inte är hemma när posttjänsten kommer förbi, kommer de att lämna paketet hos närmsta postombud. Du får en lapp som informerar dig om detta i din brevlåda.

Retur & byte

Hur gör jag en retur?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Vi har utvecklat en guide för dig som är osäker på hur du returnerar eller byter en vara. Hitta den här: https://isayshop.se/pages/return.

Observera att vi tyvärr inte kan använda Postnord för returpaket från Sverige. Ditt paket måste därför levereras med UPS eller DHL.

Hur byter jag en vara?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Vi har utvecklat en guide för dig som är osäker på hur du returnerar eller byter en vara. Hitta den här: https://isayshop.se/pages/return.

Observera att vi tyvärr inte kan använda Postnord för returpaket från Sverige. Ditt paket måste därför levereras med UPS eller DHL.

Har ni fått mitt returpaket?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Om du använder vår retursedel kan vi hjälpa dig att spåra ditt paket. Isay kan inte spåra ditt paket utan kvitto. Om du inte har använt vår retursedel måste du kontakta posttjänsten för mer information om din försändelse.

När kan jag se pengarna på mitt konto?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

När vi får ditt returpaket granskar vi varans skick och hanterar sedan returen. Återbetalningen av det aktuella beloppet kommer att göras så snart som möjligt och du kommer att se beloppet på ditt konto inom 14 dagar - det kan dock variera lite beroende på bank. Beloppet överförs alltid till samma betalningstjänst som du betalade med.

Hur lång är returfristen?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Du har full returrätt i 14 dagar.

Kostar det pengar att returnera en vara?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Vår retursedel kostar 79 SEK och summan dras från det belopp som du kommer att returneras. Fördelarna med att använda våra retursedlar är att returpaketet då är försäkrat och kan följas via track and trace. Du har ansvaret för paketet/varorna tills att vi tar emot det. Vi rekommenderar alltid att skicka returpaket med vår packsedel eftersom vi inte kan ansvara för andra etiketter eller oförsäkrade leveranser.

Vid byte till annan vara erbjuder vi gratis returfrakt, och gratis frakt på nya order om du använder vår etiketter.

Retursedlar

Hur får jag en Isay retursedel?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Du får din retursedel genom att skriva till care@isay.dk. Retursedeln skickas i PDF-format. Vi skickar inte retursedlar som brev.

Jag har inte fått min retursedel?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Vi gör vårt bästa för att svara dig och skicka din retursedel så snart som möjligt. Kom ihåg att vi stänger från fredag kl. 15.00 till följande måndag. Glöm inte att kontrollera din skräppost. Upplever du ändå att det tar för lång tid är du alltid välkommen att ta kontakt med oss igen.

Klagomål och fel

Varan var defekt eller sönder när jag fick den. Vad gör jag?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Om du upptäcker ett fel eller en defekt med din vara som inte har inträffat på grund av felaktig användning, kontakta oss på care@isay.dk eller via telefon + 45 30 53 42 73. Beroende på den konkreta situationen kommer ytterligare instruktioner så snart som möjligt. Vi uppskattar bilder av fel och defekter så att vi kan skicka dessa vidare till våra tillverkare.

Ditt köp omfattas naturligtvis av reglerna i köplagen. Vilket innebär att du, beroende på situationen, antingen kan få varan reparerad, utbytt, återbetalad eller till nedsatt pris.

Jag saknar en vara i min beställning och/eller har fått fel vara. Vad gör jag?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Naturligtvis är vi mycket ledsna för det! Skicka ett mail till care@isay.dk eller ring oss på + 45 30 53 42 73 så ser vi till att rätt vara skickas i väg så snart som möjligt, förutsatt att den fortfarande finns i lager. Om varan inte längre finns på lager återbetalar vi naturligtvis hela beloppet.

Rabattkod

Var ska jag ange min rabattkod?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Du ska ange rabattkoden i varukorgen i fältet Rabattkod. Tryck sedan på knappen Använd för att systemet ska registrera din rabatt.

Kan jag få en rabattkod?

translation missing: sv.products.layout.tab_label

Som ny kund på Isay välkomnar vi dig till vårt nyhetsbrev, om du anmäler dig till nyhetsbrevet får du en rabattkod via e-post, som ger 15% rabatt vid en första beställning.

Jag fick inte någon rabattkod när jag anmälde mig till nyhetsbrevet

translation missing: sv.products.layout.tab_label

När du anmält dig till vårt nyhetsbrev får du ett välkomstmeddelande som innehåller din rabattkod. Glöm inte att kontrollera din skräppost. Ibland kan det tyvärr ta lite tid innan systemet skickar i väg välkomstmeddelandet. Känns det som om det tar väldigt lång tid kan du alltid skriva till oss så hjälper vi dig med din kod.

Stänga (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Sök

Kundvagn

Din varukorg är för närvarande tom.
Shoppa nu